Merhabalar 28 haftalık gebeyim diyabet çıktı diyet yaptım düşmedi şimdi insülin kullanıyorum ama çok işe yaramıyor sanırım çünkü bazen yükseliyor şekerim yine evde sürekli ölçüm yapıyorum.. Korkuyorum bebegime bir zararı olur diye… Ve normal dogum istiyorum ama bebek iri olabilirmiş o yüzden yapamazsın diyorlar.. Benle aynı durumda olan yada böyle birşey duyan var mı?