11+5 oldum 5 haftadan beri ha azaldı ha azalır bir umut 12. Haftayı bekliyorum annemin 9 ay sürmüş gebeliği doruklarına kadar hissediyorum en ufak bir kokuya çıkartıyorum sürekli acıkıyorum ve halsizim yediğimdende tat alamıyorum ağzım hep tatsız sizlerde de böylemi 😢 zofranda çare buldum ama belli bir saat sonra yine sar başa 😢