Mira35 Hee o kadarını bilemiyorum canım rabbim yazdıysa bi şekilde olur. Biliyor musun biz iki kardeşiz bi de benim ikizim vardı o rahmetli olmuş bebekken 3 çocuk doğurmuş annem.. yıllar sonra bi rahatsızlığını farketmişler anneme senin normal şartlarda çocuğunun olmaması lazım evlatlık mı bunlar demişti 😁😁 rabbim nasip etmiş vermiş bu arada 35senelik evli hiç korunmamış 3. çocuğu istemiş olmamış