Merhaba güzel anneler. Şu an 3. gebeliğimin 12. haftasındayım. Ama diğer 2 gebeliğimden çok daha zor geçiyor. Gebeliğimin neredeyse başında olmama rağmen geceleri yatakta dönmekte zorlanıyorum, günlük rutin işlerimi yapamıyacak kadar rahatsız hissediyorum kendimi. Ağrı sızı bulantı gibi şikayetlerim hiç olmadı çok şükür 🙏🏻 Ama inanılmaz bir baskı hissediyorum vucudumda. Folik asit, bitamin, kan, kalsiyum gibi hamilelerin kullandığı hiçbir ilacıda kullanamıyorum anjioödem geçmişimden dolayı. Bunları doğal yollarla gıdalardan almam gerekiyor. Karnım da şu an hiç abartısız 6 aylık gebe karnı 🙄 İleriki zamanlarda yerimden bile kalkamıcakmışım gibi bir korku oluştu şimdiden bende.Benim gibi ileri yaş gebeliği yaşayan varmı doğum yapmış? Beni daha ne süprizler bekliyor merak ediyorum. 💁♀️🌸