zynp131820 Annehissi2510 tansiyonunuz düşüyor.olabilir havalar çok sıcak çünkü tuzlu ayran için iyi gelebilir bende aynı sizin gibiydim bir iki hafta önce hiç kalkmadan yatiyodum tuzlu ayranla ayaklandim diyebilirim.
Senem48 Normal ama siz hiç aç kalmayın ve tabiki susuz da kalmayın yaz ayında dikkat edin Meyveyi falan bol yiyin kan şekerinizi düzenler
zynp131820 Annehissi2510 şekerle ilgili pek Bilgim yok ama tansiyon düşüklüğü neden oluyor biliyorum onu.