Mercimek-tanesi Esim 5.30 da ise gidiyor alarm sesi yuksekti degistirdik telefonu uzak koyduk ama yinede alarm calinca sanirim korkuyo uyaniyor tekme atmaya başlıyor varmi ayni durumda olan. Ve uyandiginda illa birsey yemem gerekiyo acikiyoruz ikimizde😬
Esrelf Mercimek-tanesi benimde eşim saat 7 de işten geliyor yada bazen 6 da tuvalete uyNıyorum. Bende acıkıp yiyorum. Yoksa midem bulanıyor. Bebekte vurmaya başlıyor ben uyandıktan sonra
Mercimek-tanesi Esrelf bende mide bulantisi olmuyor ama mumkun degill uyuyamiyorum o kadar cok acikiyorum ki yiyip yatmakta istemiyorum ama oğlum illa yedirtiyor😒
Esrelf Mercimek-tanesi bende yiyip yatıyorum kilo da almıyorum. Açlıktan uyuyamaz insan boşver sen devam et yiyip yatmaya. 😊👍
Emelimsi Bana da artik sabah uyanip ise gitmek cok zor geliyor 🙁 hem agirlastim hem yorgun hissediyorum kendimi bilmem bu durum normal mi yoksa ben mi tembelim 🙁
Elfozgrzgr Emelimsi Valla banada artık. Zor geliyor biran önce 32 hafta olup şu raporumuzu alsak da dinlendek evimizde
Aydaozk Emelimsi yok canım aynı bende senin gibiyim sabah 6 da ise gidiyorum yataktan kalkınca sanki dayak yemiş gibi her yerim ağrıyor alarmı erteliyorum habire 3 dk nın bile hesabını yapıyorum 😔
Emelimsi Elfozgrzgr ben bir saglik problemi olmaz ise 37 ye kadar dayanmaya calisacagim sonrasinda bebisle daha cok vakit gecirmek icin 🙁
Mercimek-tanesi Ay calisanlara Allah yardim etsin bende yatmadan yarim saat önce falan magnezyum hapini iciyom cok rahatlatiyo kramp girmiyo ama erkek bebek bele vuruyo diyolar belim ortadan ikiye ayriliyo sanki