Shr1530 Merhaba hanımlar 30+1 haftalığım kasıklarım vajinam çok ağırıyor kaşık ağrısı normalde acaba bu denli normal mi
mikican Shr1530 31 haftalığım aynı ağrı bende de var dün doktoruma sordum bebeğin bası asagıda baskı yapıyordur normal dedi bi de idrar tahlili istedi az bi enfeksiyon çıktı onun da etkisi olmuş olabilir dedi isterseniz sizde bir tahlil verin
Meriwa Shr1530 normal canm muhtemelen dönmüş bebek başı aşağıda olunca daha da vajinaya baskı yapıyor
Zeynepeymensonmez Shr1530 Canım bende 30+5 im sadece çok ayakta kalınca ve sabah yataktan kalkarken ağrıyor kasıklarım.Alan daralıyor baskı oluyordur
Bsrlmnemr Shr1530 33+1 olduk ama 30. Haftalara girdiğim zaman baya bi kasık ağrım oldu sonra geçti ama doktora söylemekte fayda var belki enfeksiyon vardır sizde
DilanDag Shr1530 şuan öyle bir ağrı çekiyorum ki anlatamam magnezyum da kullanıyorum ama bebek büyüdüğü için normal diyor doktorum 🙄😰
Edsn Ben de 30+6 dayım kasık ağrısı hiç yaşamadım ama 16.haftadan beri kalça kemiği de ve kuyruk sokumumda şiddetli ağrı hissediyorum ,kalsiyum ilacından nefret ediyorum ama ağrıları sadece o geçiriyor ya da hafifletiyor