Selam kızlar bugün mide bulantısıyla acile gittim ve nstde çıkan sonuç beni cok şaşırttı düzenli sancılarım varmış fakat açılmam vs hiç bir şeyim yok yatış verdi ama kabul etmedim sürekli alttan muayene ediyorlar en ufak bir yatışta sizce doğum ne zamana olur biraz heyecan biraz korku sizinde düşüncelerinizi alayım dedim 😅