38.haftamdayken kızımda yaşamıştım. İki gün boyunca o şekilde sancı çekmiştim. Nst ye giriyordum sancı çıkmıyordu. İlk gebelik tecrübesizlikten yatışımın yapılmasına izin vermiştim. Çok pişmanlığını yaşadım çünkü saatlerce yatarak açılmanın artmasını bekledim hareketim kısıtlanmıştı. Yine de doktorunuza danışın nst çekilmeniz gerekebilir ama tavsiyem yatış yapmak isterlerse herhangi bir risk gözükmüyorsa sancınızı evde çekin