Kubraercan ikinci evladımı epidürel doğum yaptım sabah 8 de gel dedi doktor. 9 da epidürel belden ipnesini vurdu(hiç acımadı merak etmeyin) gerisi çorap söküyü gibiydi. Alttan açılmayı kontrol ediyorlar yarım saatte bir saat bir. Yani çatı muayenesini bile hissetmedim. Suyum geldiğinde ebe hanım doğumumuz başlıyo dedi güle oynuya doğuma girdim öğlen 1 gibi doğum yaptım. İlk doğumum devlette olmuştu ve arasında ki fark çok fazla. Şimdi yine hamileyim ve kesinlikle epidürel yapıcam