Ahsend49 canım evet herçekten güzel bir model ama tavsiye etmiyorm çünki 1 yaşa kadar kullanabiliyorsun dahası yok sonrası için de beşik alman gerekicek birde 9 10 aylıkken tutunup kalkıcak belkide sarkıtıcak kendisini bu beşik uygun deil gerçekten daha derin ve kullanışlı birşey seçmeni öneririm hepsiburada yada n11.com da bu fiyata daha güzel beşikler var ve instagramdan daha güvenilirler mesela 350tl ye büyüyen beşik bile var orada 400 e de var 700 e de