merhaba benim erken doğum riskim olduğundan dolayı doktorum ciğer geliştirici iğneye başlamamız gerektiğini söyledi ve yarın ilk iğneyi yapicaz bu iğneyi yapan oldu mu ya biraz korku var
Birde ücretli mi ücretli ise ne kadar sormayı unuttum ben doktoruma şimdiden teşekkürler 😊