Esrademirci Benımde 28 haftalıkken. Faalan fazla oldugunu ogrenmıstım. Seker falanda cıkmadı. Ama karpuz kıraz. Tatlıya ara verdım 2 hafta sevıyesı yukselmedı ama sonradan yıne bıraz bıraaz arttı. Doktorum mıdesının gorundugunu bır skntı olsa mıdesını goremezdım dedı. Oyuzden ıcım rahatladı suan 37+5 teyız ınsllah sızınde cok fazla yukselmez bır skntı yoktur 🤙