Kizlar 32+3 haftalik hamileyim kolum omuzlarim feci sekilde agriyo bundan oncede ara ara olup gecerdi ama 4 gundur falan siddetini bile azaltmadan devam ediyo elimi kolumu nere koycagimi sasiriyorum doktora soyledim magnezyum ilaci verdi ama faydasi yok geceleri uyutmuyo felaket sanciyo boyle benim gibi olan varmı 😔😔😔