İyi akşamlar sevgili anneler. İlk gebeliğim olduğu için herşeyi merak ediyorum ve herşeyden korkuyorum 6+4 olduk fakat bir kaç gündür sanki regl olacakmışım gibi karın ağrılarım kramplarım oluyor. Birde ayaklarım ve belim ağrıyor. Henüz çok erken değil mi bunlar için 🤦🏼♀️😕