Yaşınızı yanlış yazmayın eğer yanlış yazarsanız doğru çıkmıyor zaten doğruluk oranı yüzde elli bir yaş büyük yazın yaşınızı bana oglan dedi oglan oldu kız dedi kız oldu şimdide oglan diyor bakalım arkadaşıma çevreme hep yaptım doğru çıktı rus kan takvimi var ordada aynı erkek çıkıyor zaten doğruluk oranı yarı yarıya