KEmine Merhaba güzel anneler ve anne adayları yarın ilk kez bebegimi görecegiz inşallah herşey yolundadır.cok heyecanlıyım dualariniz ve iyi dileklerinizi eksik etmeyin. (5+6) Iyi geceler😘
aktkr KEmine aslında erken şuan keşke sadece kan değerlerinizle kontrol ettirseniz gebeliginizi. Bana herkes 7. Haftandan önce gitme alttan bakmasınlar demişti. Hem 7 de gidince kalp atışını da dinletiyor.
Naren1 KEmine Sağlıkla gelsin inşallah muhtemelen yarın keseyi görürsünüz canım kalp atışını duyamazsan korkma 7. Haftada anca duyuluyor altdan bakmak isterse 7. Haftana kadar bekle Allahın iZniyle bi sıkıntı olmaz 😊