Fidangndm 36 dan bildiriyorum o haftalarda kalbimin hemen altı nasıl batıyordu nasıl 10 dk dan fazla sandalyede yada kanepede oturamıyordum ve bazen sırt tarafınada vuruyordu ağrı. Ben çözümü ayağa kalkıp yürümede buldum. Belli bir süre sonra bu ağrı geçti bende. Bir haftadır sandalyede sağa sola yaslanmadan oturduğumda ağrı oluyor sağ yada solda hemen kalkıp bi 5 dk yürüyorum çok hafifliyor. Burda bi arkadaş o bölgeyi ovala bebeğini sev biraz baskıyı azaltır demişti bende şu an bazen işe yatıyor. Canım kızım annenin canını acıtma diye anlatıp okşuyorum bazen yumuşuyor o bölge bazen tık demiyor 😄 denenebilir