Hazkrt arkadaşlar yanlış anlamış yeni gebelik sanmışlar sanırım bende bugün oldum çatı muayenesi zaten haftan müsait keşke açılmayı sağlasa 🙈 öyle abartırkları gibi değil 10sn sürüyor çatın müsait mi bebek kanalda mı ona bakıyor kasma kendini rahat ol bişeycik olmaz ☺️ Çatım çok müsaitmiş ama kanala inmemiş daha oğlum 38+3ğm bende