Hazkrt 7 haftalık iken bebeğin kalbini duymak için gittiğimizde doktorum bebeği göremediği için altdan muayene etmek zorunda kaldı ertesi gün leke tarzında kanamam oldu doktora gittiğimde bana düşük tehliken var deyip ilaç verdi. Belki muayene esnasında olan bi şey değildi ama ondan öncede hiç bir şikayetim yoktu, bana kalırsa alttan muayene olmayın 😣🥴