Ben de 25 haftalığım 6 haftadan beri sürekli enfeksiyonum var antibiyotik hap toz ne varsa kullandım üstelik günde 3,5 litre su içmeme rağmen.geçmiyor sanırım geçmeyecek de.geçmesini beklemiyorum sadece ilerlemesin yeter.o yüzden sürekli ilaç kullanıyorum kontrol altında tutuyorum hep var ama geçmiyor hiç geçirebilen varsa nasıl yaptığını da söylerse duacı olurum.su içmek ilaç kullanmak harici tabiki ☺️