Merhabalar, tarama testlerinden hangisini yaptirmak daha mantikli?Doktorum ya 2li ve 4lu yu yaptrabilirsinz %92 dogruluk payi oluyor yada genetik testi yaptirabilirsinz %99 sonuc verir dedi..Secimi bana birakti ama kararsiz kaldim..etrafimdaki herkes genetik testi yaptirmis ama onu yaptrmaya gerek var mi ne diyorsunuz?