38+3 günlüğüz dün gece 4 gibi uyumadan önce lavaboya gttim afedersiniz iç çamaşırımın orta kısmı su gibi ıslaktı herhangi bir yazlık sarılık akıntı yoktu sanki ıslatılmış gibi önemsemedim bugün 2 kere saat farkıyla baktım yine aynı şekil yuvarlak şekilde yarım çay bardağından da az yine ıslaklık var fakat ayaktayken adet olduğumuzda sıcak birşey gelir hissederiz ya bunda öyle birşeyde hisetmiyorum wc oturduğumda görüyorum suynuz bu şekilde yarım geldi mi yarın sabah randevum var ztn ama korkuyorum ona göre acile gidip gitmiyim karnımda bir tuaflık var kasıklarımda mı desem adet sızısı gibi mi desem değişik ilk doğum bu arada❤️