CeyhunMelikeMislina Güzel kadınlar aşırı regl agrım oluyor sizinde oluyor mu ? Oluyorsa neler yapıyorsunuz hafiflemesi için 😔
edebianne20 CeyhunMelikeMislina Melisa ve papatya çayı baya rahatlatıyor ama düzenli bir şekilde her gece yatmadan içmen lazım.
Livanur_65 CeyhunMelikeMislina adananın dağ nanesi var o birebirdir 1 defa iciyorsun ağrı hemen kesiliyor veya parol kullan ilaç iyi değil ama
okroya Benimde çok olurdu bayılırdım ağrıdan o derece ya majezik içerdim ya da iğne vurulmaya giderdim 🤦♀️ Hele evlendikten sonra daha da çoğaldı zaten çoktu iyice çok olmaya başlamıştı 😞
Esra_efem okroya evlendikten sonra geçer diyorlardi bende kendimi hep ona hazırlamıştım meğerse çoğaltıyor dahada çok şimdide doğumdan sonra ağrın olmaz diyolar şimdide kendimi ona hazırlıyorum 😄😄
Livanur_65 CeyhunMelikeMislina bende çektim öyle düşük yaptıktan sonra durdu genelde doğumdan sonra duruyor çocuğunuz var mi
nurseliny Üniversite dönemimde rezene çayı içerdim , bebeklere bile içiriliyo zararı olcağnı düşünmüyorum 🙄 çok rahatlatırdı
Esra_efem CeyhunMelikeMislina her ay acile git serum içine bir ağrı kesici koyuyorlar o serum bitene kadar ağrın geçiyor mejezikte geçiriyor ama bende kullanıyordum ama zararlı bence her ay hastane ben öyleydim hamilelikten önce artk ev halkı bıkmıştı sonra eşimin başının belası oldum her ay bide cok çabuk geçiyor gibiydi 😄😄
Havagul Benimde çok agrım oluyordu magnezyum kullandım bir ay ve o ay agrım olmadı ilk defa 2. Ay ilaç içmedim yine olmadı 3. Ay oldu agrım devm etmem gerekiyormuş sanırım doktorum agrı kesici içme demişti oyüzdn vermişti