Merve1656 aynen cnm git benim doktorum bana 3 gün ara ile kullanacağım iki tane toz vermişti gece yatmadan önce içeceğim 22 hastalıkken yaşadım bende sonra o tozdan sonra baya rahatladım ama şimdi koku yok idrarda yanma agrı var tekrar gideceğim birde her gün sirkeli su ile her lavabodan sonra olmasa bile sabah akşam yıkanmasını önermişti doktorum enfeksiyon riskini azaltırmış belki faydası olur sanada