Solinim Kızlar 36+4 günlük hamileyim nst ye bağlandı doktor sancı çıktı biraz alttan muayene etti yarın yine gidicem böyle durum yaşayıp doğum yapan oldumu
Ecemyldz Bende aynı haftamda sancım oldu gittim serum verdiler sancı kesmek için tamemen kesmemişti ama azaltmıştı şuan37+6 yım hayla bekliyorum bebişimi kilosu falan kaç bebeğinin