Merhaba Canlar bat 5 ci gün Femara kullandım Menapur iğne vuruldum hormonlar qayet düzgün Pco var sadece( Bugün bat 13 gün 3 yumurta varmiş 🐣🐣🐣 Sol 14 mm 12 mm
Sağ 15 mm Sizce Normalmi büyüme ?
1 kaybım var ondan bu yana adet düzenim 32 günde 1 ama her ay Adetim normal 3 gün oluyor 🙏Sorum Oki Bu ölçülerle 15 günüm Çatlama iğnesi vurulsam Hamile kalırmıyım 🙏
Sizler Kaç mm Yumurta ile hamile kaldınız Lütfen Umıt olun bana Buna çok ihtiyacım var 🌹