Asn gecen sene ekim ayında bagcılar medipol megada yengem doğum yaptı valla odalar bes yıldızlı otelden farkı yoktu gayet genişti ama o tabi biraz da şans sanırım küçük odalar da vardı görmüştüm. Ama temizliği çalışanların ilgileri harikaydı her gün refekatcıya yeni çarsaf yastık kılıfı verdiler yemekleri de ayrıca çok güzeldi. Bana yakın olsaydı o hastanede doğum yapmayı isterdim.