rezhan doktora danıştınız mi tehlikeli bi parazit ve bebeğe bulaşma riski maalesef yüksek. Kediniz mi vardı? Çiğ et mi tükettiniz? Dokundunuz? Çok geçmiş olsun antibiyotik tedavisi var diye biliyorum, bebeğe bulaştıysa ona göre tedavi uygulanıyor onun içinde sanırım amniyon sıvısı alınıyor, bebek doğduktan sonra da tedavi yapılıyor. Daha erken dönemdesiniz umarım bulaşmaz ve herhangi bi anomali oluşmaz bebeğinizde. Sizin için dua edicem 🤲🏻 Dediğim gibi erken dönemdesiniz, doktor sizi yönlendirir zaten