Hatice80 Bayanlar cam ve sakurada doğum yapmayi düşünüyorum ama devlet diye korkuyorum bebek doğduktan sonra özel hastane gibi kontrol yapıliyormu cocuk doktoru bakıyor mu bide odalar tek kişilikmi eş alınıyormu bilgisi olan yazabilrmi
Busra221 Hatice80 bununla ilgili bi cok post acıldı sorularınızın cevabı mevcut bence o postları bi inceleyin
cnarinannesi Hatice80 yakın zamanda yakınım doğum yaptı es almıyorlar virüsten dolayı da ziyaret kısıtlı güvenlikle felan giriliyormuş girilirse bayan refakatçi olcakmis ilgi konusunda ilgililermis benim de yakın zamanda doğum olcak orda yapıcam insallh