Zhdsngz eltimin bebek alışverişinde eminonune gitmiştik. Bence anca eziyet başka bişi değil. Öyle çok kaliteli ürünlerde göremedim.,fiyat desen hiç bi farkı yok bence canım. Hem eminönünde gezcek halimde yok 😂 ayaklarım şimdiden davul gibi oldular faKa gezemiyorum