Prenses39 evet. İkindine kadar daha devam edicekti ben daha dayanamadım doktoru çağırdım beni hemen sezeryana al dedim aldı 5 dkda ama devlette isteğe bağlı almıyolar yani istersen acıdan öl gene bi umut görürlerse sonuna kadar suni sancıya devam ettiriyolar özelde yaptım ben hemen çağırdım 5 dkda aldı sezeryana ve iyiki seseryan olmuşum okadar konforlu ki hiçbişey hissetmeden 10 dk da çıkardılar 🤲