fosforlukalem Hatice80 dün fazla ayakta kaldım ya da oturdum. Pek uzanma şansım olmadı yani. Akşam benim de batma olmaya başladı ama geçti sonra. Haftamız aynı. Devam ederse doktorunuza danışın bence her ihtimale karşı
Soonngull Hatice80 aynı şeyi çoooook şiddetli derece de geçen gün yaşadımö 34 haftalık hamileyim. Acile gittim bebek başını rahim ağzına dayamış dedi dr. Serum falan takıldım. Sen dryle görüştün mü zamanında yaklaşmış?
AysaRuzgar Hatice80 bende 37+1 oldum. Bende de gün içinde 3-4 defa oluyor. Dün gece resmen iki büklüm oldum hatta.