Duygu99 Allahımm koronanın ilk başladığı ay ben ilk haftalarındaydım evden de çıkmıyordum ama bir grip oldum Hastaneler de curvunaydı ölücem ben diye ağlıyordum her gece 😥😥😥
bol bol ballı sıcak süt İçtim
karabiber ve balı macun kıvamında yedim
sıcak su içine limon damlattım içtim
bunları günde 3-4 kez içmişimdir canım 1 haftada anca ayaklandım geçmiş olsun 🙏🙏🙏🤲🏻