Yaseminsefa yok hayır kanamam yok. Yarın randevu vermişti zaten ama neden böyle oldu belki de üşüttüm bilemiyorum. Doktora mesaj attım şöyle cevap verdi.
“Merhaba! İstifra sonrası olabilir muhtemel yediğiniz bir şey dokunmuştur. Ama midede sürekli yanma acısı gelmesi varsa gaviscon şurup düzenli kullanabilirsiniz”
ama benim karnımda ağrıyor söyledim ağrıdığını böyle dedi bana. Evde de hiç şurup yok 🙁🙁