Arzuoguz Kızlar 12+3 de cinsiyet öğrenen var mı şuan 9+4 üm 17 Ağustos da ikili taramam var doktor muayenem var görebilir miyiz acaba
Mihre Arzuoguz Kesin konuşanlara bakmayın siz,az öncede bir postta söylemiştim. İlk gebeliğimi 11 ikinci gebeliğimi 13. haftada öğrenmiştim. Kaliteli cihaz,tecrübeli doktor önemli👍🏻
icegul Arzuoguz erkek olursa netleşiyor genelde. Kız hemen netleşmiyor. Eltimin ikilide doktor kesin demişti erkek diye
hnrgns Arzuoguz 12 de kız 13 te kız 16 da erkek kesin oldu yani o haftada yapılan tahmine kesinlige inanmayın bile
DlgluSeyda 13 te %90 erkek dedi ama 1 ay sonraki randevuya kadar alışveriş yapmayın nadirde olsa degisiklik olabiliyo dedi doktor