Canlar ben 23 haziranda catlatma iğnesi olmuştum ve 10 temmuzda regli oldum ama 3 gün sürdü sonra pembe pembe geldi ve bitti (normalde 6 gün surer) daha sonra üzerinden 15 gün falan geçti ve ben tekrar adet oldum böyle olan varmı korkuyorum bisey olurmu ve benim polikitsik överim var 35 40 gunde bir oluyordum regli