persephone İyi akşamlar arkadaşlar. Ana kucağı olarak 4moms Mamaroo almayı düşünüyorum fakat fiyat-performans olarak nasıl ? Kullanan anneler var mı ?
Burcuk Arkadaşım kullanıyor hatta 2. El almış çok beğeniyor kurtarıcım diyor . Bence gereksiz pahalı ama güzel bir makine
melegimibeklerken Ben de düşünüyorum ama 6 aydan sonra kullanılır mı sizce? O kadar para vermek istemiyorum 2. El bulursam alabilirim
Aysealty Yiğenim için almıslardı hiç durmadı rahat mı edemiyordu bilmiyorm hemen aglamaya baslıyordu etraftan duydugum kadarıylada yüzde 80memnun değil ve cok pahalı.abimlerin elinde kaldı öyle hiç kullanılmadan.etrafınızda kullanan varsa bence bebeginiz dogduktan sonra bikaç kere deneyin sonra alın.
Den_Den Ben 4moms mamaroo değil de rockaroo aldım Amazon.de sitesinden, Türkiye’deki fiyatlardan uyguna geliyordu, mamaroo da hatırladığım kadarıyla daha uyguna geliyordu, ama rockaroo da işimi görür diye düşündüm.