Bende doğum hikayemi anlatmaya geldim 🙈 Kendim çok hareketli bir insanım. 32. Haftamda doktorumun söylemesine göre çok yürümemden kaynaklı rahim agzi yumusamasindan erken doğum riskim oluşmuştu hastanede yattım ciğer geliştirici iğne , serum vs biseyler yaptilar. 35 36. Haftama kadar doktorum ayaga kalkmami yasaklamisti. 35 den sonra yavas yavas duzenli squat yapmaya basladim. 37. Haftamda hafif hafif bel agrım oluştu. Çarşamba günü randevum vardı. Kontrolümde doktorum bebegin kafası çok aşağıda alttan muayene edeceğim dedi. Muayene sonrasi bebegin cok baskı yaptigini 2 cm kadar acilmam oldugunu 2 gün sonra tekrar gelmemi söyledi. Nts de sancım çok çıkmadı. Eve döndük ertesi günü nisanim geldi ama esime heyecan yapmamasi icin bisey soylemedim. Zaten doktor arayi uzatmamisti sancimda yoktu heyecan yapsın istemedim. Ben artık doğumun olacağını hissediyordum. O yüzden muayeneye gitmeden herşeyimi hazırladım, eksiklerimi tamamladim, duşumu aldım ve çıktık yola. Gittiğimde direk nts ye aldılar. Gene dogru duzgun sancim cikmadi. Doktorum tekrar alttan muayene etti ve acilmam 4 cm kadar olduğunu söyledi. Nişanımda geldigi icin artık suni sancı vereceğim dedi. Herşey o andan sonra başladı diyebilirim 🙄. Psikolojik olarak hazir gitmeme ragmen beni aldı bir heyecan. Eşimi aradım ve doğuma alacaklarını söyledim. Yazık koşa koşa geldi yanıma. Eşyaları almak için eve yolladım onu. Yanimda kardeşim vardı. Sonrasında annemde geldi. Ben meryem ana otu almıştım. Sancı vermeye başladıkları zaman otu suya koyduk kardeşim annem ben ücümüzde Meryem suresi ,Yusuf suresi ,Insirah suresi vs okumaya başladık. Ben sancım geldikçe Sümmessebile yesserah dedim. Surekli yuruyus , skuat yaptım. Nts ye bagladiklari an benim için dayanılmayacak zamanlardı. Artık yatağı yumruklamaya başlamıştım diyebilirim🙄. Ebe alttan muayene etti tam açılma alıyoruz dedi ve direk dogumhane… Ben ıkınmakta çok zorluk cektim. O yuzden doktor yanima esimi cagirdi. 11 de hastaneye yatisim yapılmıştı 14.43 ’te 37+6 da bebeğimi dünyaya getirdim. Annemin dedigine gore yusuf suresini bitirmis ve bebegin sesi duyulmus 😊. Kollarıma alınca bütün ağrı sızı geçti. Yumuş bir kızım oldu şükür Rabbime. Bebeğim 3250 gr 49 cm dünyaya geldi. Ben depend ve meryem ana otunun yararını gördüm. Birde kesinlikle yanınızda göğüs pompası olmalı bence. Benim bebegim ilk önce emmedi ve mecbur sagip vermek zorunda kaldım. Allah isteyen herkese bebis nasip etsin. Yokluklarini gostermesin insallah. Hamis bütün anneler ise sağ saglim bebeklerine kavuşsun 🙏🏼.