Merhaba güzel anneler?
İdrar yolu enfeksiyonum çıktı,11haftalıkken tek kullanımlık toz kullanmıştım,şimdi 17+4 teyiz ve kendi doktorum Augumentin 1000mg antibiyotik vermiş,telefonla öğrenebildim sonucumu,çok bişey soramadım,kullanmakta tereddüt ettim,kullanan yada doktoru veren oldu mu?🙄