Alfabeta 13 haftadayım alnımda 8 haftadan itibaren minik minik isilik gibi sivilceler cıkmaya basladı ve asla geçmiyor. Başına gelen ve bir çözüm bulan oldu mu acaba ?
Sezensu Alfabeta Beeennn 26+2 hala duruyor kendileri Aalıştım onlarla yaşamaya. Doktoruma sordum birşey sürme doğumdan sonra geçer zamanla dedi hormonlardanmış oraya makyaj bile yapmıyorum 😂
Alfabeta Sezensu yaa ben normalde makyaj yapmıyorum hiç arada belki. Ama bi fondoten sürsem rezillik alnım pütür pütür fondotende bişeye yaramaz zatenn. İnşallah geçerler çok kötü valla hiç alışamadım moralim bozuluyo aynaya baktıkça