Annisko selam canım öncelikle gözünaydın allah analı babalı büyütsün inş 🐣benim merak ettiğim kesi oldu mu yoksa bebiş çıkarken olan doğal yırtığın mı oluştu ? Birde sanırım epidural olduğu için tekrar dikiş sebebiyle uyuşturmaya gerek kalmıyor dimi ?