nurten0804 Merhabaaa. 25 haftalık ikiz gebeyim. Hazırlık yapmaya başladım. Biberon, emzik vs hangi marka ne tür almalıyım. Bu konuda hiç Bi tecrübem yok yardımcı olur musunuz 🙈😍
Domatesimm nurten0804 ilk bebeğmde avent kullandım biberon. İkinci bebeğim için chicco aldım aventin emzik kısmı daha sert. Emzik henüz almadım aventin ultra airi öneriyorlar genelde muhtemelen onu alacağım.
nurten0804 Ebrdef hangi biberon almalıyım yani. Ucu falan nasıl oluyor. İlk gebeliğim o yüzden pek bilgim yok 🙈
Ebrdef nurten0804 aslında bende kullanalı 2 bucuk yıl oldu hatırlamıyorum 🙈 Ama aventin ürünleri gerçekten çok kaliteli, özellikle emzikleri çok iyi
Domatesimm hhb53 biberon da lansinoh da çok iyi 👍 ben de chicco ile lansinoh arasında kalmıştım. Çünkü emzk kısımları daha yumuşak
Gizocan nurten0804 instada mühendisoğlu diye bir kimyacının sayfasını tkaip etmeni öneririm. Bebek ürünlerinin kimyasal içeriğini firmalardan alıp inceliyor. Doğal olanlar olmayanlar hangi bebek bezi doğal şampuan yağ pişik kremi ıslak mendil herşey. Kesene ıygun olan doğal ürünleri seçme şansn oluyor. Benim doğal ve keseme göre markalarım. Mustela markası bebek bakım seti hametan krem. Bepanthol phılıps avent pp biberon e bebek %100 pamuklu ve boya cok olmayan kıyafetleri tulumları tercih ettim. Hm marka ürünleri tercih ettim. E bebek küvet takımı aldım. Lcw in. Organik ürünlerinden tercih ettim. Fiyatları trendyol e bebek hepsiburadadan takip edip indirim zamanlarında aldım. Deterjan duru dalan granül matik ve. Seytinyağından kendimizde sabun yaptık onlarıda eritticem