KubraSS- Deletedmom337 hayır devlet Hastanesi’nde ücret odemiyorsun canım analık sigortası oluyor herseyini devlet karşılıyor
smg95 Deletedmom337 canım devlet hastanesi doğum olaylarında her türlü ücretsiz, o hastane neden ücret almış anlamadım ama alınmıyor yani. Çünkü analık hakkından yararlanıyosun. He mesela başka bi rahatsızlık olur ondan ücret alınır ama doğumda alınmıyor.