Doğum genel olarak zor bir süreç ama kucağınıza alınca bütün acılarınız ağrılarınız geçiyor sanki yeniden doğmuş gibi oluyosunuz🥰 bende 4 gün önce doğum yaptım 1 cm açıklık vardı suni sancıyla başlatıldı fakat açılma olmadı sadece yarım cm açıklık oldu 5 saatin sonunda sezaryene alındım çünkü doktorum riske atmak istemedi normal istiyordum ama hayırlısı böyleymiş hiç kendimi odaklamadım illa normal olcak diye her şeye hazırlayıp gittim kendimi korkmayın hep sonunu düşünmeye güzel şeyler düşünmeye çalışın♥️♥️ Rabbim kolaylık versin inşallah