Merhaba hanımlar. Aslında 1 hafta önce formu silmiştim. Ama tekrar yükledim. Bir arkadaşımdan dolayı. Adetine daha 10 gün var ama belirtileri varmış bir test yapmış test silik ama pozitif yani bence. Sizde bir bakar mısınız gebelik var mı ? Bence erken döllenme ve var gibi.
