gulcingulcin merhaba, ben hastaneden çıkarken doktorum 2 gün istirahat halinde olmamı sonra normal hayatıma dönebileceğimi söylemişti. Gerçekten 2 gün kalkarken falan biraz zorlandım, dikkat ettim. Sonrasında gayet rahattım. Bir hafta sonra hiç bir şeyim kalmadı diyebilirim. Bünye meselesi sanırım değişkenlik gösteriyor herkeste