Hulyafuat bizim 13 te başladı sürekli hastaneye git gel yapıyoduk düşüremedik en son 19 çıktı yatısı yapıldı ışık tedavisi gördü bende günde 2 kez emzirmeye gittim süt sağıp götürdüm ama iyi bakıyorlar bende ilk yattığında çok üzülmüştüm aglamıstım ama sonra bembeyaz pamuk gibi iyileşmiş bi şekilde alıyosun ☺️