Benim doktorum genel cerraha mutlaka görün dedi, ben de bugün gittim doktor sezeryanda bazen daha kötü olduğunu gördüm bağırsak hareketleri durduğu için dedi. Muayene olmakta fayda var bana hemoroidimin eskiden kaldigini şuan aktif olmadığını soyledi, krem yazdi. Normal doğuma engel demedi.