Kızlar olumsuz yorumlar yazmayın. Bu zaten stresli bir süreç ve oldukça pozitif olmak gerekiyor. Olmadığında vazgeçecek misiniz ? Tabiki hayır bebeklerinize kavuşana kadar deneyeceksiniz. Ben haziran ayında çatlatma iğnesiyle ilk seferde hamile kaldım, çok şükür 🤲 rahat olun stres yapmayın rabbim aratmasın inşallah